2014. március 17., hétfő

Award #2

Huhh. Köszönöm a második díjamat Lili Marcipán-nak!



11 dolog rólam: 
1. Szeretem a palacsintát
2. Mindig kivan festve a körmöm
3. Nagyon-nagyon sokat káromkodok
4. A leghosszabb kapcsolatom kb. 3 hónap volt.:')
5. Nagyon göndör hajam
6. De ki lesz egyenesíttetve Áprilisba
7. Kedvenc tantárgyam a Rajz mert lehet aludni!
8. Nem szeretem a Biológiát mert szerintem a tanár nem szeret engem :|
9. Szoktam hallgatni mulatóst :D
10. Apám rászoktatott a Tankcsapdára is.
11. Imádom a mostohaanyukámat és a mostohatesómat!:)) (A másikat nemxd)

11 válasz:
1. Hány blogot írsz?
Jelenleg négyet és kettő kezdésben van.

2. Hány tesód van?
Kettő mostohatesóm van ha ez számít :o

3. Külön szobád van, vagy osztozol?
Szerencsére külön.

4. A szüleid elváltak-e?
Igen.

5. Kedvenc szín?
Kék, szürke és a fekete

6. Legcikisebb sztori?
Oh ez most történt pénteken mivel a Március 15.-ét ünnepeltük a suliba én pedig vagyok olyan hülye, hogy olyan bugyit vettem fel ami átlátszott a szoknyán! :DD De szerencsére nem vették észre sokan xdd vagyis remélem.

7. Milyen fokozatú a legutóbbi intőd?
Engem csak fenyegetnek az intővel :o

8. Hány éves vagy?
14

9. Kedvenc zene?
Hooligans összes <3, Big Time Rush összes és Kately Tarver összes

10. Szemed színe?
Barna.

11. Hányadikos vagy?
8

11 kérdés:
1. Szereted a banánt?
2. Hobbid?
3. Ismered a Hooligans-t?
4. Még csak a második díjam, de már alig tudok kérdezni... Ez hányadik díjad?
5. Hányadik blogod?
6. Van tesód?
7. Mi a neve?
8. Van háziállatod?
9. Anyukádnak milyen színű a szeme?
10. Kedvenc tantárgy?
11. Hányszor szoktál enni egy nap?

Akiknek küldöm:

Fallen Angel
Something Another
Love and War
Titkok mögé bújva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése